אנחנו בכאן על הים לא ממליצים על עסקים שאינם קשורים ישירות לתחום בו אנו עוסקים, אבל לאחר היכרות רבת שנים אנו מרגישים צורך להמליץ על מסעדה שרבים מכם יתעניינו בה – ביסטרו 56. אנו חושבים שמידע זה ישמש גולשים רבים באתר ולכן החלטנו לפרסם אותו. כל מילה בדף זה היא אמת – שפטו בעצמכם! 

מחפשים חוויה קולינרית ייחודית כדי להשלים את יום הכיף ספוג השמש שלכם? הכירו אתBistro 56, מסעדה שמשלבת באופן מושלם בין רוגע חוף לבין גסטרונומיה עילאית.
Bistro 56, השוכן במרחק של זריקת אבן מהחוף, הפך לחביב בקרב מקומיים ותיירים כאחד. זהו מקלט שבו החול פוגש מאכלים מעוררי תיאבון, וזו המסעדה שאליו כדאי לבקר לאחר הליכה לחוף. דמיינו את זה: החלפת בריזות ים מלוחות באווירה קרירה ונוחה, והחלפת שמיכת פיקניק לשולחן מלא במנות מענגות בהשראת טעמים מקומיים ועולמיים.

Bistro 56 הקסם מתחיל בתפריט.

Bistro 56 המסעדה מתגאה במצוינות קולינרית  ובמחויבות לסעודה כשרה. שפים מיומנים יוצרים תפריט המשלב בהרמוניה טעמים יהודיים מסורתיים עם השפעות בינלאומיות. ממתאבנים טעימים ועד למנות עיקריות מעוררות תיאבון וקינוחים מפנקים, התפריט המגוון נותן מענה לכל חך והעדפות תזונתיות.
עם זאת, מה שמייחד את Bistro 56 הוא לא רק המטבח הטעים אלא גם השירות ללא דופי. הצוות הידידותי מתייחס לכל אורח כמו משפחה, הטיפול הקשוב שלהם מבטיח שחווית האוכל שלכם תהיה בלתי נשכחת כמו השקיעה על החוף.
תוסיפו לזה אווירה נינוחה עם עיצוב בהשראת חוף בטוב טעם, ויש לכם מקום שמרגיש כמו הרחבה של יום החוף שלכם.
אז, אחרי יום בילוי בין גלים ושיזוף, זכרו להקדיש זמן לביקור Bistro 56. יותר ממסעדה – זו חוויה שתהפוך את יום הכיף שלכם לבלתי נשכח באמת. Bistro 56 הדרך האידיאלית לסיים את הרפתקת החוף שלכם.

ליצירת קשר עם ביסטרו 56, אנא התקשרו לטל' 09-9565181