האטרקציות בדובאי הן שונות מאוד מכל מה שהקהל הישראלי מכיר. כך למשל, אפשר לצאת לנסיעת אקסטרים בדיונות, ואפילו לנהוג במכונית פורמולה 1. אלו דברים שקשה למצוא במקומות אחרים בעולם, והייחוד מגיע גם למרינה המפורסמת של הנסיכות – הדובאי מרינה. בדובאי מרינה אפשר לשכור יאכטה ולצאת להפלגות בדובאי חד פעמיות באחד המקומות הקסומים באיחוד האמירויות. במעגן של הדובאי מרינה תמצאו יאכטות של הרבה מאוד חברות, וביניהן גם של החברה הישראלית המובילה בתחום – כאן על הים.

כאן על הים היא החברה האיכותית ביותר בישראל בתחום של השכרה ומכירה של יאכטות, סירות וציוד ימי מכל סוג, והיא הגיעה לדובאי כדי להעניק לתיירים את האיכות בשירות שהם מעניקים לישראלים כבר שנים ארוכות, בחופי ישראל השונים. בכאן על הים הלקוח הוא זה שמחליט על סוג הבילוי שהוא מקבל, שכן הוא יכול לבחור את משך השייט, ואת האופי של הבילויים שייקבל. יש שוני מוחלט בין שייט זוגי לבין שייט עם משפחה או חברים, כאשר לכל סוג של אירוע אפשר לייצר את האווירה המושלמת, בין אם היא שקטה ורומנטי, ספורטיבית או מסיבתית.

אטרקציות בדובאי / השכרת יאכטה

חוויה יוצאת דופן

כאן על הים מציעה לתיירים בדובאי מספר רב של סוכניות עם מגוון אפשרויות השכרת יאכטה בדובאי אשר מציעה את היאכטות האיכותיות ביותר שיש, וכאלו שכוללות אלמנטים כמו ג'קוזי, בריכות, מיטות שיזוף ומערכות בידור מתקדמות. בנוסף, במהלך השייט ניתן לקבל שירותים שונים כמו עגינה וביצוע ספורט ימי, צלילה, מסיבת ריקודים על הסיפון, מסאז'ים, ארוחות ושתייה אקסקלוסיבית. כך, יכולים הלקוחות של כאן על הים לנצל עד תום את הדובאי מרינה ולקבל את נקודת השיא של הטיול שלהם באחד מהמקומות היוקרתיים ביותר בעולם. יוקרה ויאכטות מתחברות בצורה נהדרת, ובכאן על הים משתמשים בפלטפורמה היוקרתית ביותר – דובאי, כדי לייצר חוויה יוצאת דופן ללקוחות שלה.