fbpx
בחר קטגוריה
יאכטות למכירה
השכרת יאכטות / יאכטה
סירות למכירה
השכרת סירה/סירות
אופנועי ים להשכרה
אופנועי ים למכירה
השכרת קיאקים
ציוד ימי
כלי שייט
סירות
קיאק
סירה חצי קשיחה
הפלגות / הפלגה
שייט
יאכטה
קורס סקיפרים
ספורט ימי
ספינות שייט
קורס יאכטות
קורס משיטי יאכטה/יאכטות
רישיון סקיפר
פלייבורד
רישיון לאופנוע ים
רישיון לסירה
משיט 30
רישיון משיט
רישיון ליאכטה
לימודי סקיפר
קורס משיט 30
רישיון לסירת מנוע
רישיון משולב
רישיון נהיגה
Luxury Yachts (English)
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
ביוון / ליוון
בישראל
באילת
במרינה הרצליה
בכנרת
בהרצליה
בתל אביב
באשקלון
באשדוד
בטבריה
קיסריה
אשקלון
בעכו
בחיפה / מחיפה
ביפו
בטיילת טבריה
בכנרת מחיר / מחירים
בכנרת גינוסר
בכנרת טבריה
בכנרת ילדים
בכנרת לידו
בכנרת לידו מחיר
בכנרת למשפחות
בצפון
בארץ
לקפריסין
נתניה
מדובאי / לדובאי
בבאר שבע

התחבר/י באמצעות

כאן על הים - יאכטות, סירות, וכלי שייט
כאן על הים - יאכטות, סירות, וכלי שייט
צאו לנופש בדובאי עם המחירים המיוחדים של כאן על הים
צאו לנופש בדובאי עם המחירים המיוחדים של כאן על הים
קורס סקיפרים מקצועי במגוון לוקיישנים
קורס סקיפרים מקצועי במגוון לוקיישנים

רישיון לאופנוע ים באשקלון

אנו שמחים לבשר לכל מי שנמשך לפעילות מרגשת ובעלת עוצמה משמעותית, כמו גם לספורט אתגרי – הכירו את אופנוע הים. לא תוכלו לנהוג בו ללא הסמכה לאלתר. על מנת לעמוד בקריטריונים של קבלת רישיון לאופנוע ים באשקלון, עליכם לבצע כמה פעולות. כמו למשל – ללמוד כשלושים יום בערך. לימודים מעשיים כמו גם לימודים עיוניים. לעבור בדיקות שיעידו כי אתם בריאים באופן כללי, לרבות ראייה מצוינת. וכמובן – לעמוד בהצלחה בבחינות.

האם חייבים לצאת מהבית עבור לימודים להוצאת רישיון לאופנוע ים באשקלון?

בוודאי שמעתם, יותר מפעם אחת, את הסובבים שלכם מדברים בלהט על אופנוע ים. ברור ששמעתם. כולם כיום כבר מודעים ליתרונות של נהיגה על אופנוע ים. מדובר על תחום בספורט, שהפך לשיא הטרנדיות בשנים האחרונות. והמון צעירים חפצים בו כחלק מתרבות הפנאי שלהם. על מנת לקחת חלק בספורט זה באופן עצמאי, אתם חייבים ללמוד ולהוציא רישיון לאופנוע ים באשקלון. אשקלון מזמינה אתכם ללמוד מבלי לצאת מסף הדלת של הבית שלכם. הכיצד? אתם בוודאי תמהים. ובכן, אומנם את החלק המעשי תיאלצו לבצע בתוך מרכז לימודים, שהכי סמוך למקום משכנכם. אבל את החלק התאורטי אתם יכולים ללמוד מהבית שלכם. הדבר מייתר את ההכרח להתלבש בהתאם, למצוא בייביסיטר לילדים, לנהוג ברכב, תוך כדי היתקלות מייסרת בפקקים או במציאת חנייה. כיום אפשרי שמדריך מקצועי יבוא ללמד אתכם במקום העבודה שלכם, כמו גם היכן שאתם גרים. מדובר בקבלת שיעורים פרטיים, לכל דבר ועניין. באופן הזה תחסכו המון כסף על דלק, שירותי בייביסיטר וזמן. וכידוע לכולכם – זמן שווה כסף.

רישיון לאופנוע ים אשקלון

מה מאפשר לכם רישיון לאופנוע ים באשקלון?

מי שמקבל רישיון לאופנוע ים באשקלון, יכול להשיט כמעט את כל סוגי אופנועי הים. יוצאים מהכלל הינם למשל אופנועי ים עם ארבעה מקומות. הסיבה לכך כי כיום כבר לא ניתן למצוא אותם, וגם לא מייצרים אותם יותר. למעשה, הרישיון לאופנוע הים מכונה רישיון משיט. רק באמצעותו ניתן להשיט את אופנוע הים באופן חוקי. אבל ברגע שיש לכם את הרישיון תוכלו לצאת מאשקלון לשייט עד קיסריה.

האם אפשר להוציא רישיון לאופנוע ים באשקלון בצורה מקוונת?

עם התפתחות האינטרנט, הכול אפשרי. כיום, אפשר להוציא רישיון לאופנוע ים באשקלון בצורה מקוונת. ניתן להיכנס לאתרים ברשת האינטרנט וללמוד לבד, רק בעזרתם. באתרים ייעודיים אלו תמצאו סרטונים או חומרי לימוד. ממש כל מה שצריך, על מנת להוציא את הרישיון היוקרתי הזה.

סוכנים

פוסידון הפלגות
ההפלגות שלנו יוצאות מהמרינה היפה באשדוד ומתאימות לאירועים עד 14 איש, מלוות במוזיקה, אווירה טובה ומסלולי שייט שונים לבחירתכם.
לדף סוכן
Adva Sail
בית הספר לשייט ומועדון היאכטות "אדווה" מכשיר את תלמידיו אוהבי הים לקבלת רישיון ימי תוך מתן יחס אישי והשקעה מרובה לשם הצלחה מקסימלית.
לדף סוכן

צור קשר



כתובת: הצדף 1, מרינה הרצליה

טלפון: 072-334-1803

מייל: Info@Sea-mania.co.il