fbpx
בחר קטגוריה
יאכטות למכירה
השכרת יאכטות / יאכטה
סירות למכירה
השכרת סירה/סירות
אופנועי ים להשכרה
אופנועי ים למכירה
השכרת קיאקים
ציוד ימי
כלי שייט
סירות
קיאק
סירה חצי קשיחה
הפלגות / הפלגה
שייט
יאכטה
קורס סקיפרים
ספורט ימי
ספינות שייט
קורס יאכטות
קורס משיטי יאכטה/יאכטות
רישיון סקיפר
פלייבורד
רישיון לאופנוע ים
רישיון לסירה
משיט 30
רישיון משיט
רישיון ליאכטה
לימודי סקיפר
קורס משיט 30
רישיון לסירת מנוע
רישיון משולב
רישיון נהיגה
Luxury Yachts (English)
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
ביוון / ליוון
בישראל
באילת
במרינה הרצליה
בכנרת
בהרצליה
בתל אביב
באשקלון
באשדוד
בטבריה
קיסריה
אשקלון
בעכו
בחיפה / מחיפה
ביפו
בטיילת טבריה
בכנרת מחיר / מחירים
בכנרת גינוסר
בכנרת טבריה
בכנרת ילדים
בכנרת לידו
בכנרת לידו מחיר
בכנרת למשפחות
בצפון
בארץ
לקפריסין
נתניה
מדובאי / לדובאי
בבאר שבע

התחבר/י באמצעות

כאן על הים - יאכטות, סירות, וכלי שייט
כאן על הים - יאכטות, סירות, וכלי שייט
צאו לנופש בדובאי עם המחירים המיוחדים של כאן על הים
צאו לנופש בדובאי עם המחירים המיוחדים של כאן על הים
קורס סקיפרים מקצועי במגוון לוקיישנים
קורס סקיפרים מקצועי במגוון לוקיישנים

קורס יאכטות באשקלון

מבין כל ערי ישראל, אשקלון היא אחת הערים המחוברות ביותר לים. האשקלונים אוהבים את הים ולרשותם עומדים מספר חופים ומעגנים אשר מאפשרים להם ליהנות ממנו בכמה דרכים. כמובן שהחופים באשקלון מאפשרים שיזוף, משחקי ספורט על החוף, טבילה במים ודיג, אך לאחרונה התווסף בילוי נוסף, שפונה להרבה מאוד אנשים, וזהו השייט ביאכטה. היאכטות מעטרות את המעגנים של אשקלון ובהסתכלות על המים אפשר לראות יאכטות בכל מיני גדלים באופק, בניהן תוכלו למצוא יאכטות עליהן מתנהל קורס יאכטות בזמן אמת – אין כמו להעביר כך יום שבת שמשי. בילוי ביאכטה הוא בילוי יוקרתי ומגוון, שמציע הכל – משיזוף על הסיפון, דרך אוכל ומסיבות ועד עצירה למטרת צלילה או דיג. מאידך, אלו שרוצים לבלות על היאכטה זמן רב יותר ואפילו להשיט אותה נרשמים לקורס יאכטות עד 7 מטר בדרך כלל ותוך מספר חודשים יכולים להוציא את רישיון המשיט המיוחל.

כדי לצאת עם יאכטה אל המים הפתוחים צריכים כמובן סקיפר על הסיפון, שיידע כיצד לתפעל את הסירה ולהביא אותה בחזרה למעגן. עם זאת, יש הרבה אנשים, שיוצאים לא מעט אל הים הפתוח ורוצים לקחת את התחביב צעד אחד קדימה. כדי לצאת לבד אל הים, צריך לבצע קורס סקיפרים אונליין מקצועי, כדי להצליח להתמודד עם כלי השייט בצורה טובה. בחיפוש אחר קורס יאכטות אשקלון היא יעד מועדף לאור קו החוף המרשים שלה, והקרבה לעיר כמו אשדוד, שמציגה גם היא נמל מרהיב ביופיו. בנוסף, באשקלון ניתן לקחת את קורס הסקיפרים של חברת כאן על הים, שהיא החברה המובילה בישראל בתחום ההשכרה והמכירה של סירות, יאכטות וציוד ימי.

מניווט ועד ימאות

כאן על הים מספקת קורס איכותי מבחינת התוכן ומחלקת את הקורס לשני חלקים – חלק עיוני וחלק מעשי. בחלק העיוני, לומדים התלמידים על התנהגות בים, חוקים, ניווט, ימאות וכמובן הפן הטכני של הפעלת היאכטה. לאחר מכן, הם יוצאים בקבוצות קטנות אל הים ומתפעלים את היאכטה בעצמם, כדי ללמוד בצורה ישירה ולהצליח לעשות זאת בעצמם, לפני קבלת הרישיון.

סוכנים

פוסידון הפלגות
ההפלגות שלנו יוצאות מהמרינה היפה באשדוד ומתאימות לאירועים עד 14 איש, מלוות במוזיקה, אווירה טובה ומסלולי שייט שונים לבחירתכם.
לדף סוכן

כלי שייט

קורס סקיפרים בחיפה
בקורס הסקיפרים בביה"ס להכשרת סקיפרים "קשת ים" - קורס משיט 30 - תרכשו כלים ומיומנויות ליציאה בטוחה לים ולתפעול מקצועי וראוי לכלי השייט שלכם.
לדף מוצר

צור קשר



כתובת: הצדף 1, מרינה הרצליה

טלפון: 072-334-1803

מייל: Info@Sea-mania.co.il