fbpx
בחר קטגוריה
יאכטות למכירה
השכרת יאכטות / יאכטה
סירות למכירה
השכרת סירה/סירות
אופנועי ים להשכרה
אופנועי ים למכירה
השכרת קיאקים
ציוד ימי
כלי שייט
סירות
קיאק
סירה חצי קשיחה
הפלגות / הפלגה
שייט
יאכטה
קורס סקיפרים
ספורט ימי
ספינות שייט
קורס יאכטות
קורס משיטי יאכטה/יאכטות
רישיון סקיפר
פלייבורד
רישיון לאופנוע ים
רישיון לסירה
משיט 30
רישיון משיט
רישיון ליאכטה
לימודי סקיפר
קורס משיט 30
רישיון לסירת מנוע
רישיון משולב
רישיון נהיגה
Luxury Yachts (English)
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
ביוון / ליוון
בישראל
באילת
במרינה הרצליה
בכנרת
בהרצליה
בתל אביב
באשקלון
באשדוד
בטבריה
קיסריה
אשקלון
בעכו
בחיפה / מחיפה
ביפו
בטיילת טבריה
בכנרת מחיר / מחירים
בכנרת גינוסר
בכנרת טבריה
בכנרת ילדים
בכנרת לידו
בכנרת לידו מחיר
בכנרת למשפחות
בצפון
בארץ
לקפריסין
נתניה
מדובאי / לדובאי
בבאר שבע

התחבר/י באמצעות

כאן על הים - יאכטות, סירות, וכלי שייט
כאן על הים - יאכטות, סירות, וכלי שייט
צאו לנופש בדובאי עם המחירים המיוחדים של כאן על הים
צאו לנופש בדובאי עם המחירים המיוחדים של כאן על הים
קורס סקיפרים מקצועי במגוון לוקיישנים
קורס סקיפרים מקצועי במגוון לוקיישנים

סירות למכירה דיג חדשות

ענף הדייג צומח בצורה מהירה בישראל, כשהרבה מאוד מסעדות ואנשי מקצוע בתחום הנוי מנסים להגדיל את העיסוקים שלהם. מבחינת עולם המסעדנות, יש הרבה יותר מנות של דגים וסוגים שונים של אלמנטים המתחברים לעולם המים, וגם בעולם הנוי, אנשים מחפשים יותר ויותר דגים מיוחדים ויוצאי דופן, על מנת לשפר את הנראות של האקווריום שלהם. הסטיגמה של דייגים זקנים ושחוקים יושבים על מזח כבר כמעט לא קיימת, וכיום הרבה אנשים משדרגים את החוויה והופכים את הדייג למשהו חוויתי, נעים, ולעיתים גם טעים.
הבסיס של כל דייג כולל חכה או רשת וכמה פיתיונות, אך כדי לצאת החוצה ולשדרג את הנושא, צריך סירת דייג מקצועית. מרבית הדגים האיכותיים נמצאים במעמקי הים ומעבר לכך, אנשים אשר יוצאים לדוג עם סירה מקבלים חוויה שהיא קצת יותר גדולה ושלמה. מעבר הניסיון לדוג דגים, אפשר ליהנות עם חברים או משפחה ואף לאכול על הסיפון. השדרוג הגדול הוא לא רק של החובבנים, אלא בעיקר של המקצוענים. סירות דייג מגיעות עם אלמנטים שונים המסייעים מאוד בפן הפיזי של העניין, כמו מקום לרשתות, אקווריומים לאחסון, קיבוע ועיגון לחכות ועוד. כדי לדוג בצורה מקצועית ומסחרית, צריך ציוד מתאים, וסירה היא הבסיס לכך.

סירת דייג בוסטון למכירה

 

מגוון בלתי נגמר

כיום יש מגוון עצום של סירות דייג אשר יכולות להתאים לסוגים שונים של אנשים. זה מתחיל מסירות קטנות, אפילו סירות חצי קשיחות, אשר מתאימות לחובבנים ולאנשים שרוצים התנסות מינימלית, וממשיך עד ליאכטות מקצועיות ומאובזרות מא' עד ת' שמתאימות למקצועני דייג ולאנשים שמתפרנסים מכך. לכל אחד יש את הצרכים והתנאים להם הוא זקוק על מנת ליהנות ולהתפרנס מדייג, ולכן יש דגמים רבים אשר יכולים לפגוע למטרה.
בחיפוש אחר סירות דייג למכירה צריך בראש ובראשונה לחפש את המקום האיכותי והטוב ביותר לקנות בו. יש הרבה גורמים בישראל אשר עוסקים במכירת סירות וכלי שייט, אך המקום האיכותי וזה שנותן את השירות המקיף ביותר הוא ללא ספק בכאן על הים. חברת כאן על הים היא החברה המובילה בישראל בתחום של מכירת כלי שייט וציוד ימי והיא מספקת שירותים לכל דורש, החל מחובבנים ועד למקצוענים מהמעלה הראשונה. החברה מספקת מעטפת שלמה של שירותים שמתחילה עם ליווי והכוונה בשלב הקנייה, התאמה כלכלית ואישית ועד תחזוקה ותפעול של כלי השייט לאחר הקנייה.

גם לחובבנים וגם למקצוענים

לחברת כאן על הים יש מגוון גדול של סירות דייג המתאימות הן לחובבנים והן למחזיקי רישיון סקיפר. חשוב לזכור שיש כמה רמות של רישיונות לסקיפרים, ושרישיון עוצמה א' מתיר למחזיק בו להשיט כלי שייט קטנים יחסית (עד 7 מטרים). למחזיקי רישיון עוצמה ב', שיכולים להשיט את מרבית כלי השייט הפרטיים שיש בישראל, יש גם כן מגוון אפשרויות בקטלוג של כאן על הים, אשר יכולות לשדרג מאוד את היכולת שלהם לתפוס דגים וליהנות מהתהליך כאשר הם מבצעים אותו.
דייג, כאמור, הוא חוויה שיכולה להיתפס בצורה שונה אצל אנשים. כמובן שמקצוענים שמתקיימים מדייג צריכים ציוד מתקדם אם הם רוצים לבלוט בתחום, אך יש הרבה אנשים שמתייחסים לדייג כתחביב וכפעילות מהנה. לכן, הם צריכים סירה בה יוכלו להכניס מספר אנשים וכזו אשר יהיה אפשר גם ליהנות עליה. ישנן סירות דיג קטנות שלא מתאימות לדייג מהנה ויכולות להיות אפקטיביות רק לדייג מאוד ממוקד. מנגד, יש סירות דייג גדולות ומפוארות שלא באמת מתאימות לדייגים קטנים שרוצים להיות יעילים. לכן, נושא ההכוונה הוא מאוד חשוב עבור הלקוח.

חסכוניות ואמינות

התחזוקה של סירת דייג היא אינה פשוטה ויש הרבה דברים שיכולים להשתבש. לכן, שירותי מוסך, תיקונים ותחזוקה הם קריטיים במיוחד. בחברת כאן על הים מספקים שירותי מוסך צמודים ללקוחות, אשר מאריכים את חיי המדף של הסירות, ועוזרים להם להיות יותר חסכוניות ויעילות. מוסך טוב ואמין הוא קריטי כשזה נוגע לכלי רכב, ועל פי כמה וכמה כשמדובר בכלי שייט. בחברת כאן על הים מספקים מוסך מקצועי ואמין, אשר מטרתו הוא להמשיך את הטיפול בלקוח, שהתחיל בשלב של הזמנת הכלי.

ההיסטוריה של הדייג הולכת אלפי שנים אחורה, ולאורך השנים היו כל מיני שיטות לתפוס דגים. בנוסף, נמצאו זנים חדשים ויש פריחה גם בתחום הנוי ולבטח בתחום הקולינריה. הצורך בדגים איכותיים רק הולך וגדל ולכן, דייג במים פתוחים הוא יותר ויותר פופולארי, וזאת למרות שהרבה מאוד דגים בישראל גדלים בבריכות סגורות. בשקלול של כל המידע הזה, אנשים עדיין מגיעים לחופי ישראל, מכינים את סירות הדייג שלהם ויוצאים להרפתקה שהיא מהנה מאוד עבורם. זוהי פעילות נעימה אותה אפשר לעשות עם חברים או משפחה, ובסופו של דבר, אפשר ליהנות גם מהתוצר. כדי ליהנות עד הסוף, חשוב מאוד לקבל בסיס טוב, בדמות סירה איכותית שתתאים לצרכים ותבוא עם האבזור הנכון. סירת דייג טובה ונכונה משדרגת את החוויה, ונותנת למחזיק בה את האפשרות למקסם את הצורך שלו – בין אם זה למטרת נוי, פרנסה, או מזון.

כלי שייט

סירת דייג BOSTON WHALER-150
סירת עבודה ספורטיבית המתאימה לדיג וספורט ימי. סירה זו יציבה במיוחד מבית היוצר של בוסטון ווילר עם מנוע חזק לביצועים מרהיבים
לדף מוצר
סירת דייג Quicksilver 605 open
דגם ה - 605 בנוי בצורה חכמה המאפשרת שילוב בין פעילות ספורטיבית, בילוי משפחתי ודייג מקצועי.
לדף מוצר
סירת ספורט QUICKSILVER -905 PILOTHOUSE
השילוב המושלם בסירת ספורט דייג מקצועית ומרווחת בין בילוי משפחתי וחברתי לבין ספורט אתגרי. סירה זו מתאימה למחזיקי רישיון עוצמה ב' ומבטיחה ביצועי...
לדף מוצר
סירת דייג QUICKSILVER-690 ARVOR
סירת ספורט - דיג עם קבינה מאובזרת ומשטח עבודה גדול ומרווח לדייג מהנה ותחושת ביטחון מתמשכת.
לדף מוצר
סירת דייג QUICKSILVER-755 PILOTHOUSE
סירת דייג ספורטיבית עם מנוע עוצמתי המשלבת את כל מה שצריך לחווית השייט המושלמת: מרווחת עם אביזרים איכותיים, מחזיקי חכות ותאי מים רבים.
לדף מוצר
סירת דייג QUICKSILVER-505
דגם זה קומפקטי, מכיל מגוון מקומות אכסון ומאובזר בכל התוספות על מנת שחווית השייט שלך תהיה מושלמת.
לדף מוצר
סירת דייג ספורטיבית 755 -QUICKSILVER
סירת דייג ספורטיבית שזכתה לפרסים רבים בזכות שילוב היוקרה והביצועים יוצאי הדופן המעניקים דייג מוצלח וגם הנאה משפחתית.
לדף מוצר
סירת ספורט קרוזר 690 DAY CRUISER
סירת ספורט-קרוזר עם דופן גבוה. הסירה מתאימה למחזיקי רשיון עוצמה א'. סירה זו מאובזרת במגוון אביזרים ותוספות על מנת שהבילוי והחוויה שלכם יהיו בל...
לדף מוצר
סירת ספורט 690 BOW RIDER
סירה זו היא סירת ספורט בעיצוב חדשני מרהיב המתאימה גם לבילוי משפחתי וגם לספורט ימי.
לדף מוצר
סירת 660 WEEKEND
בסירה זו קיימת קבינה מרווחת במיוחד הכוללת מיטה זוגית ותא מקלחת ושרותים הנמצא בנפרד מהם למיקסום המרווח.
לדף מוצר
סירת דייג ספורט 660 OPEN
סירה המעניקה את חווית הדיג המושלמת וגם האופציה להפוך את הסירה לספורטיבית ומהנה.
לדף מוצר
סירת ספורט 750 CABIN CRUISER
קרוזרית יפיפיה המתאימה לרישיון עוצמה א' עם תחושה ומרחב של יאכטה קטנה. בפנים הסירה קיים תא שרותים ומקלחת אשר מבודד מתא המגורים כדי לשמור על מרו...
לדף מוצר
סירת 850 VOYAGER
סירה המתאימה לבעלי רישיון עוצמה ב'. סירה זו משלבת חווית שיט ספורטיבי מקצועית עם נוחות של קרוזרית מרווחת.
לדף מוצר
סירת ספורט Black Fin-Elegance 7
דגם זה מרווח במיוחד ומעוצב ברמת גימור גבוהה עם כל האביזרים אשר יעניקו לך הנאה מקסימלית עם אזור שיזוף גדול, קשת מפוליאסטר, מושב ארגונומי ועוד.
לדף מוצר
סירת עבודה Alunautic SB 600
סירת עבודה מאלומיניום ומתאימה לכל מטרה. לסירה זו קיימות תוספות של מנוף הרמה, סולם, דלת צוללים, משאבות כיבוי ועוד.
לדף מוצר
סירת דייג BLUE SPIRIT
סירות עבודה חצי קשיחות במגוון גדלים. הסירות מיועדות לצורך הובלת צוללנים ומפליגים, לסיורי אבטחה, חילוץ והצלה, ליווי שייטים ולעוד המון שימושים.
לדף מוצר
נחתות
נחתות אלומיניום למגוון שימושים וצרכים החל מגודל של 4.5 מטרים ועד גודל של 15.5 מטרים.
לדף מוצר
סירת סקי SEARAY 250SDX
סירת ספורט חדשנית מפוארת עם מרחב רב, אבזור טכנולוגי מתקדם, קשת סקי ועוד המון תוספות שיעניקו לכם את התחושה שכל סוף שבוע ירגיש כמו יציאה לחופשה....
לדף מוצר
סירת 21SPX
סירה עוצמה ב' גדולה, ספורטיבית ומרווחת, המתאימה ל12 מפליגים הרוצים לקחת פסק זמן ולהינות מחווית הפלגה שקטה ונעימה.
לדף מוצר
סירת דייג ספורטיבית SPORT FISHING 690
סירת ספורט דייג חצי קשיחה מסוג עוצמה ב', הסירה מיועדת לדיג מהנה ואתגרי בתנאי הים המשתנים כך שתוכלו להמשיך להינות ולהרגיש בטוחים.
לדף מוצר
סירת דייג ספורטיבית SPORT FISHING 550
הסירה מאובזרת בכל התוספים האיכותיים ביותר שיאפשרו לך להרגיש חווית שייט בלתי נשכחת.
לדף מוצר
סירת דייג CHAPARRAL-227SSX
סירת ספורט מאובזרת ומפוארת עם שלל תוספות לתחושת יוקרה מקסימלית מסוג עוצמה ב'. בסירה יש מגוון מקומות אכסון וסטנדרט גבוה של עיצוב חדשני.
לדף מוצר
סירת דייג ספורטיבית Bayliner-215 Deck Boat
 עיצוב הסירה הוא עיצוב מודרני חדשני ואיכות הבניה והמוניטין של חברת ביילנר יקפידו תמיד להעניק לכם תחושת ביטחון והנאה בכל הפלגה.
לדף מוצר
סירת דייג CENTURION Ri257
איכות בניית הסירה היא בנייה חסרת פשרות המאופיינת בתחתית V עמוקה כך שלאורך כל ההפלגה מרגישים הפלגה איכותית גם כאשר תנאי הים משתנים.
לדף מוצר

יצרנים

Bayliner
ביילינר החלה את דרכה כבר מ-1957. חברה זו מייצרת אלפי סירות דיג וספורט מקצועיות וקרוזריות בגימור וסטנדרט גבוה. עם השנים, חברת ביילינר המוצלחת ז...
לדף יצרן
Chris Craft
חברת Chris-Craft הוותיקה והידועה נוסדה ב-1874 בארה"ב ומאז היא משתמשת כיצרנית סירות ויאכטות יוקרתיות. סירות קריס-קראפט הן שילוב מושלם ומדוייק ב...
לדף יצרן
BLACK FIN
סירות יוקרה אלגנטיות ומהירות, המותג הינו מותק פרימיום מוכר מאוד בתעשיית סירות הספורט- פאר חצי קשיחות. ניתן לראות בעיצוב הסירות שילוב של אלגנטי...
לדף יצרן

צור קשר



כתובת: הצדף 1, מרינה הרצליה

טלפון: 072-334-1803

מייל: Info@Sea-mania.co.il